Tworzysz nowy wniosek: Napisanie wniosku o dofinansowanie w ramach Go to Brand PASZPORT DO EKSPORTU Sp. z o.o.


(opcjonalne)
(opcjonalne)
(opcjonalne)
(opcjonalne)
(opcjonalne)

Przedstawiony wniosek, propozycja transakcji oraz oferta cenowa mają charakter informacyjny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego

Napisanie wniosku o dofinansowanie w ramach Go to Brand
PASZPORT DO EKSPORTU Sp. z o.o.

    W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych, oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

    Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu - 1 000 000 zł.

    Maksymalna intensywność dofinansowania – do 50% lub do 85%.

    Z działania mogą skorzystać – mikro, mali i średni przedsiębiorcy.

    PROGRAM GO TO BRAND.PL

    Działanie 3.3.3 Go to Brand służy wsparciu promocji i internacjonalizacji polskich marek eksportowych. Jest to działanie nowej perspektywy finansowania najbardziej zbliżone do działania „Paszport do Eksportu” oraz Działania 6.5.2 z POIG 2007-2013.

    Docelowe działanie nowej perspektywy finansowania, nastawione stricte na rozwój eksportu (promocję polskich marek zagranicą) będzie oznaczone numerem 3.3 i będzie nosiło nazwę  Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw. W działaniu tym zawiera się poddziałanie 3.3.3

    3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.PL

    Według Szczegółowego Opisu Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój alokacja na poddziałanie 3.3.3 będzie wynosiła 90 mln PLN, z czego na województwo mazowieckie będzie przypadać 8 951 432 PLN, a na pozostałe 15 województw 81 048 568 PLN.

    Termin naboru do programu Go to Brand.PL

    Według Harmonogramu naborów wniosków o dofinansowanie w trybie konkursowym dla Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na 2016 rok nabór do programu Go to Brand rozpocznie się w 24 czerwca 2016 r. Ogłoszenie konkursu nastąpi 16 maja 2016 roku.

    Maksymalna wartość projektu 1 000 000 PLN

    Budżet konkursu: 100 000 000 PLN

    Koszty kwalifikowalne programu Go to Brand

    1. wydatek wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego (do 50% – pomoc publiczna)
    2. pozostałe wydatki objęte są pomocą de minimis (do 50%) tj.:
    3. delegacji i zakwaterowania pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach i misjach gospodarczych;
    4. transportu i ubezpieczenia w związku z udziałem w targach;
    5. opłaty rejestracyjnej, w tym rezerwacji miejsca wystawowego na targach;
    6. wpisu do katalogu targowego;
    7. udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
    8. informacyjno-promocyjne projektu.

    Wsparcie :

    – do 50 % (pomoc publiczna i de minimis)

    – do 85% (pomoc de minimis)

    W przypadku, gdy całość wydatków jest finansowana za pomocą de minimis wysokość wsparcia zależy od wielkości przedsiębiorstwa: mikroprzedsiębiorstwa: do 85%, małe przedsiębiorstwa: do 80%, średnie przedsiębiorstwa: do 75%.

    Nazwa pliku Opis
    POIR_333_prezentacja_17_06_2016.ppt Go to Brand prezentacja PARP Pobierz
    Regulamin_konkursu_3 3 3.pdf Regulamin konkursu 3.3.3 - Go to Brand Pobierz